Reklama

Linki

niedziela, 3 lipca 2016

Zrób swój Peeling Solny -oczyszczenie i nawilżenie ciała.

Jeden z najłatwiejszych do wykonania domowych kosmetyków- Peeling solny! Peelingi solne w w porównaniu do cukrowych mają charakter oczyszczający. Sól działa przeciwzapalnie, odkażająco, a pozostawiony na skórze płaszcz solny wspomaga nawilżenie skóry. Ponadto peeling solny poprawia krążenie, dotlenia skórę i złuszcza martwy naskórek.


Mój peeling solny wykonałam na bazie soli himalajskiej, która  zawiera aż 84 minerały w formie koloidalnej. Mikroelementy mają postać drobnych cząsteczek, dzięki czemu mogą być z łatwością absorbowane przez naskórek.

 Przepis na wykonanie peelingu solnego:
Gliceryna i oleje zapewnią nawilżenie skóry, olejki eteryczne w zależności od rodzaju mają działanie odprężające, antyseptyczne, pobudzające.

Stosowanie:
Taki peeling najlepiej stosować 1-2 razy w tygodniu.

Peeling przeznaczony jest do ciała, trzeba mieć świadomość, że stosując na cerę twarzy- trzeba robić to bardzo delikatnie, można podrażnić delikatny naskórek, nie polecam stosować go do cery wrażliwej i  naczyniowej.




Zastosowane składniki w powyższym przepisie można kupić TUTAJ
  • Sól himalajską kupisz TUTAJ

  • Olej migdałowy kupisz TUTAJ



  • Olej kokosowy kupisz TUTAJ 



  • Pudełeczko apteczne kupisz TUTAJ

Zapraszam do odwiedzenia mojego sklepu online TUTAJ

Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

4 komentarze

  1. Peeling solny czy kawowy to dla mnie dwa podstawowe kosmetyki. Nie rozumiem, dlaczego ludzie kupują te gotowe, kiedy można je zrobić w domu w tak prosty sposób:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ja już nie wyobrażam sobie, abym miała korzystać z kosmetyków kupnych tylko swoje! :)

      Usuń
  2. Uwielbiam DIY peelingi - cukrowy, solny, kawowy ! Po raz kolejny doceniłam ich wartość kiedy otrzymałam w prezencie gotowy sklepowy peeling, który bardzo mnie rozczarował... Z przyjemnością wypróbuję kolejny Twój przepis - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała zrobić :) Na pewno mniej brudzi niż kawowy :D

    OdpowiedzUsuń

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

Newsletter

Katalog-blogów

 
Posts RSSComments RSSBack to top
© 2011 Recenzje i Składy kosmetyków ∙ Designed by BlogThietKe
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0